Čitaoci

Day in my life | summer edition

Konačno je osvanulo prvo jutro na letnjem raspustu! Iako sam pre nedelju dana završila sa svojim školskim obavezama, morala sam da idem na neke časove. Ipak se osećam kao da je raspust još tada počeo. Međutim, tek juče je i zvanično školska godina završena, a samim tim je počela sezona odmaranja, gledanja serija i filmova i druženja sa prijateljima. Ovako izgleda jedan moj letnji dan...

Ustajem oko 10-11 sati i odmah pustim muziku da se razbudim. Odem do kuhinje i vidim šta mogu da jedem. Nakon doručka obično pijuckam kafu uz neku dobru knjigu. I onda se dogovaram sa društvom šta ćemo da radimo tog dana.


Obično mi dan prođe u gledanju filmova i serija jer, dok traje školska godina, nemam puno vremena za to. Trenutno gledam ,,Vampirske dnevnike'' i ostala mi je još jedna epizoda do kraja sedme sezone i onda ću morati da čekam da izađe sledeća sezona. Nakon toga planiram da ponovo pogledam sve sezone ,,Mladog vukodlaka'' sa drugaricom. Izgmeđu epizoda se provuku i poneki filmovi (o kojima ću pisati u nekom od narednih postova).


Ako nije previše vruće napolju, odem sa drugaricama do kafića.


A ako jeste, rashađujem se kod kuće ili odem sa društvom na bazen.
Kada se vratim kući ,,uništavam dnevnik'', pravim planer (pisaću o njemu kada ga završim)...


Odvojim malo vremena i za učenje španskog. Poskidala sam gomilu gramatika, tekstova i audio zapisa sa interneta i rešila da ovog leta zaista podignem svoje znanje španskog na viši nivo.


Dan najčešće završavam izlaskom sa društvom. Ako ne izađemo, sastanemo se kod nekog i odgledamo neki film i zezamo se. Nekada i samo ostanem kod kuće, sedim na terasi, gledam zvezde i uživam u tonovima omiljenih pesama.


Kako vi provodite ove letnje dane?

Коментари

  1. Super post!❤ ❤
    Slike su odlične! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post.
    Provodim praznike slično kao i ti,gledam serije i čitam knjige ;)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajan post. Radimo uglavnom iste stvari. :)

    novi post je objavljen: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Predivan post dragaa! Čekam taj post o planeru♥

    ОдговориИзбриши
  5. Ja svoje dane još uvek provodim okružena knjigama iz književnosti, ali za nedelju dana ću u ovo vreme već biti slobodna i definitivno ću uživati što više mogu :) Želim ti lep provod na raspustu ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Veoma zanimljiv post. Ja se obično valjam po krevetu čitav dan i onda navečer jedem hahah :D

    😍 forever-blogm.blogspot.com 😍 <-- novi post, novi kviz, novi izgled <3 <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! ❤ Tako i ja obično radim, ali ova godina je izuzetak. :D

      Избриши
  7. Jako volim čitati ove postove!! Super post draga, ja već duuuuugo želim ''Uništi dnevnik'' a pošto ne mogu da ga nađem u knjižarama kod mene u gradu, morat ću ga naručiti preko interneta :) <3


    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, darling! ❤ Ja sam ga dugo želela i kupila sam ga u Beogradu. Kada sam pročitala zadatke, bila sam malo razočarana jer...pa videćeš kada ga kupiš, ali kad sam krenula sa ,,uništavanjem'', oduševila sam se. Zaista dobar način da pokažeš koliko si kreativna, a da se pritom zabaviš! :)

      Избриши
  8. Divan post! Ja obožavam Uništi dnevnik. :D ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlicaan post :)

    Posjetite moj blog ako zelite highgirls.blogspot.ba VELIKO HVALA!

    ОдговориИзбриши
  10. Suuper post,moj dan izgleda slicno samo sam ceo dan napolju i radim slicne stvari! <333 Predivno!

    GIVEAWAY perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Stvarno si odlična, zapratila sam tvoj blog. Ako možeš i želiš zaprati i ti moj blog, stvarno bi mi značilo.
    Moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови