Čitaoci

Stvari koje (ne)volim kod leta | collab post

Pozdrav! Danas vam pišem post u saradnji sa dragom Aminom sa bloga Innisall. Leto je moje omiljeno godišnje doba i svake godine sa nestrpljenjem čekam početak juna jer znam da dolaze vreli dani stvoreni za uživanje. Videćete sada zašto ja toliko volim leto, ali i šta je to što ne volim kod leta. Nakon čitanja mog posta, nemojte zaboraviti da pročitate i Aminin post na istu temu OVDE. Uživajte!


STVARI KOJE VOLIM

- Letnji raspust
Naravno, prva stvar na listi onoga što volim kod leta jeste svakako letnji raspust. Nema ranog ustajanja i učenja, već se samo odmaram, gledam filmove i serije, slušam muziku, družim se sa društvom...

- Toplo vreme
Ja sam tip osobe koja nikako ne voli kada joj je hladno. Može napolju biti 40 stepeni i meni će biti okej, zato volim leto a ne zimu.

- Letnja odeća
Volim kada mogu da obučem šta god poželim, a suknjice i haljinice su i moja omiljena garderoba. Ne mogu da podnesem zimu kada moram da se oblačim kao eskim kako se ne bih zaledila.

- Voće i sladoled
Ko ne voli sedeti na terasi, pijuckati limunadu, čitati knjigu i jesti neko voće ili sladoled?

- Spavanje
Ne morate ustajati i ići u krevet rano. Čak vam ne treba ni alarm da vas budi. Zar to nije sjajno?

- Izlasci sunca
Leti su izlasci sunca najlepši, a tada ih jedino i vidim jer ostanem budna do jutra.


STVARI KOJE NE VOLIM

- Komarci
Ne možeš nigde da izađeš, a da te ne pojuri bar jedan komarac. Prave su napasti.

- Završena (klupska) fudbalska sezona
Iako imamo Evropsko prvenstvo, Kopa Ameriku, Olimpijske igre, Svetsko prvenstvo i ostalo, klupski fudbal je najzanimljiviji za gledanje (bar meni).

- Opekotine od sunca
Poznat vam je osećaj kada ste par sati na suncu i onda vam sve peče? Da, i meni je.

To bi bilo to. Podelite sa mnom svoje mišljenje i ne zaboravite da pročitate Aminin post! 

Коментари

  1. Odlično napisan post draga! Mnoge stvari su nam iste hahaha. Mnogo mi je drago što smo sarađivale i nadam se da će u buduće biti još saradnji! :) ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Super post,imaš novog čitaoca na blogu.

    http://aleksandrasmagicalworld.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Obe ste super uradile ovaj post,i ja volim sve ove gore spomenute stvari.
    INTERNACIONALNI GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  4. Super su vam postovi... Učlanila sam se u tvoj blog, pa ako hoćeš učlani se i ti u moj --> petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post,slažemo se oko većine stvari :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post,volimo i ne volimo iste stvari,a meni taodje ne smeta vrucina <33 :)!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! Drago mi je da nisam jedina kojoj ovo vreme prija :) ❤

      Избриши
  7. Sjajan post. Vecinu stvari delimo, hehe. :))

    novi post, knjige koje preporucujem: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Pročitala sam i tvoj i Aminin post i oba su odlična :*
    💕 forever-blogm.blogspot.com 💕 -novi post :)

    ОдговориИзбриши
  9. Gorgeous photography here! x
    Morgan | www.justmorgs.com

    ОдговориИзбриши
  10. Leto ima naravno, i prednosti i mane. ☺ Mada ima ipak više prednosti, ako zanemarimo komarce, opekotine i te sitnice. :D ❤ Divan post. ❤
    <3333333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  11. super slikee,odličan post!
    Pogledaj kod mene blog izašao je novi postt http://pinkyfashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  12. Baš sam pročitala i Aminin post, odlično ste ih napisale.☺

    ОдговориИзбриши
  13. Bas kao da si mene pitala :) Sve bih isto napisala :) Mozes postati pratilac moga bloga, ja tvog svakako jesam :)

    missymj.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови