Čitaoci

Movies I have watched recently

          Filmovi - moja velika ljubav! Gotovo svakog dana na raspustu pogledam bar jedan film, a nekada se desi da ceo dan samo pustam filmove jedan za drugim. I tako smo došli do teme za ovaj post. Predstavljam vam filmove koje sam pogledala u poslenje vreme. Uživajte i pišite u komentare da li ste pogledali neke od navedenih filmova!
P.S. Sve napisano je apsolutno moje subjektivno mišljenje, što znači da filmovi koji se meni nisu dopali vama mogu da se dopadnu i obrnuto.

''If I stay''
Žanr: drama
Opis: ,,Film prati Miu, tinejdžerku muzičarku, koja je upala u komu posle strahovite saobraćajne nesreće. Priča prati njen put kroz sećanja dok ona odlučuje da li da ostane živa ili da umre.''
Moje mišljenje: Ovo nije samo ljubavna priča između dvoje mladih. Pokazuje nam da vredi živeti i ako nam se čini da nam se ceo svet srušio. Ja sam oduševljena!
Moja ocena: 10/10

''The perks of being a wallflower''
Žanr: drama, romantični
Opis: ,,Ovo je duhovita i dirljiva priča kojom su dočarani svi vrcavi trenuci, ali i najteži izazovi odrastanja, ispričavši priču o ljubavi, gubitku, strahu i nadi, a iznad svega o nezaboravnim prijateljstvima koja nas vode kroz život.''
Moje mišljenje: Film mi se dopao, ali ne nešto preterano. Očekivala sam dosta više, ali na mene nije ostavio bogzna kakav utisak.
Moja ocena: 6/10

''Pretty woman''
Žanr: komedija, romantični
Opis: ,,Advokatu je potrebna dama za pratnju kada posećuje neke značajne društvene događaje, ali se posle izvesnog vremena zaljubljuje.''
Moje mišljenje: Sjajna ljubavna priča! Ja nisam veliki ljubitelj romantičnih filmova, ali mi se ovaj baš dopao.
Moja ocena: 10/10

''The other woman''
Žanr: komedija, romantični
Opis: ,,Glavna junakinja je konačno srela sjajnog momka i sa njim je u srećnoj vezi...dok ne sazna da je oženjen. I žena i ljubavnica su šokirane, ali neočekivano postaju prijateljice. Kada saznaju da on ima još jednu ljubavnicu, sve tri odlučuju da se osvete muškarcu koji ih je sve lagao.''
Moje mišljenje: Film je odličan! Jedino što mi se kod njega nije dopalo jeste druga ljubavnica tj. lik koji tumači Kejt Apton. Nekako mi deluje kao da joj ova uloga nije legla. Sve ostalo je sjajno.
Moja ocena: 9/10

''Crazy, stupid love''
Žanr: drama, komedija, romantični
Opis: ,,U četrdeset i nekoj, Kal Viver živi život iz snova - ima dobar posao, lepu kuću, divnu decu i brak sa svojom dragom iz gimnazijskih dana. Ali, kada Kal sazna da ga je supruga Emili prevarila i da želi razvod, njegov ,,savršeni'' život se brzo raspada.''
Moje mišljenje: Malo drugačiji od klasičnih ljubavnih filmova, jako zanimljiv i sa dosta komičnih scena.
Moja ocena: 10/10

''Notting Hill''
Žanr: komedija, drama, romantični
Opis: ,,Vilijam je vlasnik male knjižare u londonskoj četvrti Notting Hill. Jednog dana u knjižaru i u njegov život ulazi svetska zvezda, američka glumica Ana Skot, koja u Londonu predstavlja svoj najnoviji film. Nakon nekog vremena, zaljubljuju se jedno u drugo.''
Moje mišljenje: Fantastična ljubavna priča!
Moja ocena: 9/10

''The Machinist''
Žanr: drama, triler, misterija
Opis: ,,Trevor Reznik, radnik u jednoj fabrici, nakon što nije spavao godinu dana, počinje da sumnja u svoj zdrav razum jer mu se priviđaju razne stvari koje zapravo imaju veze sa njegovom prošlošću.''
Moje mišljenje: Neverovatan film! U toku celog filma se pojavljuju nove misterija. Kraj nisam mogla ni da naslutim.
Moja ocena: 10/10

''Allegiant''
Žanr: akcija, avantura, misterija
Opis: ,,Tris i Tobijas odlaze u svet izvan ograde, gde ih u zaštitu uzima tajanstvena organizacija poznata kao Ured genetičke dobrobiti.''
Moje mišljenje: Od svih delova ovog serijala ovaj mi se najmanje dopao. Još na početku se zna kakav će kraj biti, tokom celog filma se ništa zanimljivo ne dešava i malo je reći da sam razočarana.
Moja ocena: 5/10

''The Guest''
Žanr: misterija, triler
Opis: ,,Vojnik se predstavlja članovima porodice Piterson kao prijatelj njihovog poginulog sina. Nakon što ga oni toplo prime u kuću, dešava se niz iznenadnih smrti.''
Moje mišljenje: Odličan film i neočekivani kraj!
Moja ocena: 10/10

''The Intern''
Žanr: komedija, drama
Opis: ,,Kako bi se osećao korisnim i povratio živahnost u svoj život, sedamdesetogodišnji Ben se zapošljava kao pripravnik uredništva modnog časopisa.''
Moje mišljenje: Odličan film! Pre svega motiviše jer glavni lik i u 70. godini ne želi da samo sedi kod kuće i uživa.
Moja ocena: 10/10

''Friends with benefits''
Žanr: komedija, romantični
Opis: ,,Mila Kunis je službenica u agenciji za zapošljavanje. U Njujorku ubeđuje klijenta da prihvati posao baš u tom gradu. Uprkos uzajamnoj privlačnosti, odlučuju da vide šta će se desiti kada odstrane emocije i zadrže se isključivo na fizičkom zadovoljstvu.''
Moje mišljenje: Uživala sam gledajući ga, iako sam odmah znala kakav će biti kraj.
Moja ocena: 9/10

''The Box''
Žanr: drama, misterija, fantastični
Opis: ,,Norma je profesor u privatnoj srednjoj školi, a Artur, njen muž, radi kao inženjer za NASA-u. Jednog dana se na pragu njihove kuće pojavi čovek sa ožiljkom na licu i kutijom sa dugmetom. Daje im ponudu koju oni ne odbijaju. Ukoliko pritisnu dugme na kutuji, oni će dobiti milion dolara, ali će i jedan čovek bilo gde na svetu umreti.''
Moje mišljenje: Ideja za film je odlična! Daje dobru poruku. Meni se jedino ne dopada što su u ovako ozbiljnu priču ubacili previše fantastičnih elemenata.
Moja ocena: 8/10

''The Ring''
Žanr: horor, misterija
Opis: ,,Rejčel je novinarka koja odlučuje da na svoju ruku istraži tajanstvenu smrt svoje nećake i njenih troje prijatelja, koji su umrli istog dana, u isto vreme, ali na različitim mestima. Svima je zajedničko to što su sedam dana pre smrti gledali jednu kasetu koja krije strašnu tajnu.''
Moje mišljenje: Iskreno sam više očekivala od filma. Početak je baš obećavajući, ali sam razočarana krajem. Ne bih da vam previše otkrivam. Ja volim filmove u kojima su negativci realni, a ne natprirodna bića, pa mi se možda nije dopao zbog toga. Kada ponovo razmislim, ja sam takav kraj mogla da očekuješ još posle pola sata filma, pa se nisam ni iznenadila time što se izdešavalo na kraju. Ceo film čekam da se desi nešto zanimljivo i ništa. Koliko sam primetila, postoji i drugi deo ovog filma, ali ne planiram da ga pogledam.
Moja ocena: 5/10

''Dirty grandpa''
Žanr: komedija
Opis: ,,Perverzni deda nagovorio je svog unuka, koji se za nekoliko dana treba venčati, da ga odveze na Floridu za prolećne praznike.''
Moje mišljenje: Film je dobro urađen i pun je komičnih situacija. Ako ste u potrazi za nekom komedijom, ovo je pravi film za vas.
Moja ocena: 9/10

''The Godfather''
Žanr: drama, krimi
Opis: ,,Po povratku iz Drugog svetskog rata, Majkl Korleone (Al Paćino) ima dve stvari na umu: želi se odmoriti od ratnih strahota i nipošto ne želi ući u porodični posao, što, naravno, nije po volji njegovom ocu, mafijaškom donu Vitu Korleoneu. Don Vito je dobar i obziran prema onima koji ga poštuju, ali nasilan i nemilosrdan kada se nešto ispreči blagostanju njegove porodice.''
Moje mišljenje: Iako film traje oko 3 sata, sve vreme mi je držao pažnju. Ja inače volim ovakvu vrstu filmova, pa mi se i ovaj izuzetno dopao.
Moja ocena: 10/10

Jeste li vi pogledali neki od ovih filmova i, ako jeste, kakvi su vaši utisci?

Коментари

  1. Jedino sam gledala The Godfather i film je odlican. Dosta dugo traje ali stalno je nesto napeto i zanimljivo. :)

    http://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam gledala ni jedan od filmova, ali se čine zanimljivim. Posebno me je privukao onaj prvi. :D ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Post je odličan!^^
    Najprije mi je za oko zapeo The Machinist, koji sam već prije htjela pogledati i naravno The Box!Hvala ti na preporuci i hvala ti što si mi dala ideju koji film da danas pogledam haha.I slažem se u potpunosti s tobom što se tiče The Ring-a.❤ ❤ ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga! ❤❤ Javi mi utiske kad pogledaš filmove. :)

      Избриши
  4. Super post! Meni se Allegiant svidio, iako se ne može baš porediti sa prvim dijelom, bilo mi je zanimljivo gledati ga jer mi je trilogija u cjelosti predobra i prezanimljiva. Da je bar više filmova kao Divergent :). Definitivno ću pogledati The Other Woman i If I Stay. Hvala na preporukama :*

    Vildana from Living Like V
    TOMORROW BLOGIVERSARY --> Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, darling! ❤ Ne sumnjam da će ti se filmovi dopasti. :)

      Избриши
  5. Vau, pogledala si baš dosta filmova! :D
    Među njima su neki koje ja obožavam. Notting Hill i Pretty Woman su mi dva omiljena filma, Friends with benefits takođe obožavam! <3
    Pogledaj i The Choice, meni se jako dopao, nedavno sam ga pogledala. <3

    ОдговориИзбриши
  6. The Machinist mi se čini zanimljivim, morat ću ga pogledati. Dirty Grandpa je odličan film, a za Alleigiant sam čula neke kritike, ali svejedno ću ga pogledati jer sam veliki fan Divergenta. I da, moram pogledati If I Stay jer mislim da sam jedina osoba koja ga nije gledala hah♥

    ОдговориИзбриши
  7. Zapisala sam par naslova, hvala na preporuci!☺ Gledala sam Dirty grandpa i veeeoma komičan film, samo što neki nisu zadovoljni jer je previše 'dirty' haha :D Odličan post, zaista♥☺

    Pametno dete

    ОдговориИзбриши
  8. I watched "the Godfather", "Pretty woman" and "the Machinist" is a very good movie))
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    ОдговориИзбриши
  9. I am too happy I have stumble on your blog! recently I've been looking for movies to watch and I felt like I have seen them all haha. I think I will watch "the other woman" as I have never watched it.

    followed :), Iove your blog and recommendations! check out my blog when you can and follow back?

    www.k-valerie.com

    xx

    ОдговориИзбриши
  10. I really love "Pretty woman"! Thank you so much for these wonderful movies)

    http://www.alinavelnikovskaya.com/2016/07/wishlist-4-lightness-choies.html

    ОдговориИзбриши
  11. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/
    kisses

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови