Čitaoci

Summer music playlist | 2016

Jul je počeo i rešila sam da napišem muzičku plejlistu umesto favorita. (Pisaću u nekom od narednih postova i o filmovima koje sam pogledala u toku raspusta)
Uživajte u pesmama!

C-BooL - Never go away

Margaret - Cool me down

Duke Dumont - Ocean drive

Jala Brat & Dado Polumenta - Dominantna

Calvin Harris - This is what you came for ft. Rihanna

Dillon Francis, DJ Snake - Get low

Justin Bieber - Company

Jennifer Lopez - Ain't your mama

John Legend - Made to love

Sandra Lyng - Play my drum

Imany - Don't be so shy (Filatov & Karas remix)



Коментари

  1. Predivna lista!Sa ove liste meni je trenutno omiljena Ocean Drive 😃

    ОдговориИзбриши
  2. Predivna lista!Sa ove liste meni je trenutno omiljena Ocean Drive 😃

    ОдговориИзбриши
  3. Taman mi je trebala neka nova muzika! Odlična lista, najviše slušam pesme Don't be so shy i Ocean drive.☺♥

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti! ❤ Sigurna sam da će ti se i ostale sviđati. :)

      Избриши
  4. Super post! I sviđa mi se lista.^^ ❤

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, moram poslušati ove pjesme koje ne znam♥

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan post! Ja jako volim pjesmu Ain't Your Mamma od Jennifer :* ♥

    Novi post -> http://innisall.blogspot.com/2016/07/outfit-post-what.html
    Molim vas, kliknite na ovaj link -> http://goo.gl/6UBeWj

    ОдговориИзбриши
  7. Mnogo mi se dopada ovaj izvor pesama. ☺❤❤ Otkrila sam par novih pesama i ponovo preslušala ove koje takođe obožavam. ❤
    <333333333333333333333333333333333

    💝 eslyisworldview.blogspot.rs 💝

    ОдговориИзбриши
  8. Dominantna je definitivno i moj favorit, a ovo ostalo bas i ne slusam. :)
    Pratim te.

    https://anastasijasblog1.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови